Adanalı Filiz

Adana filiz 18 yaşında tam bir seks canavarı, eğlence amaçlı erkeklerle takılan biri ortalık orospusu kısaca demiş gönderen kişi.

Alternatif

26 comments

  1. Avatar

    Abi adana’da yaşıyom abeee adresini verin bunun hırrr

  2. Avatar
    Memeyeazanaptalabazalar

    Yorumları görünce bende bir şey sandım amk şu fotolari ifşa diye atmaya utanmıyor musun orospu çocuğu hala memeye azan var mı dünyada amk açıklamaya ekle bari de ona göre girelim insanin zamanını çalıyorsunuz

    69
    6
    • Avatar

      Anlatamazsın kardeş, bunların begenmemeleri için boyle 100 kilo olacak karı ya da ayı postu gibi kılları falan olacak, onun harici 10 uzerinden 2 3 alacak karılara boyle yorumlar yapıyolar. Kötü diyince de yemedigin laf kalmıyor, yok gorsen bosalırsın, yok sen daha iyisini mi sikiyosun vs. Herkesi kendileri gibi bakir 31ci ergen sanıyolar. Şunu artık bi kafanıza oturtun gencler, porno izleyen insan abazan insan degildir. Ne insanlar tanıyorum siktigi kızları dizsen bogaz koprusu olur ama sabah aksam porno izliyor. Ben de hatunla sevişirken açıp porno izliyorum ifşa bakıyorum, bu bir zevk keyif işi. Bu keyifli işi yaparken de belli standartların olacak. Şu amını siktigim internetinde envai cesit karı var, manken gibi hatunlar varken neden gidip kutupayısı gibi kıllı cirkin karıları izleyelim? Ya da eleştirmeyelim?

      29
      2
  3. Avatar

    Adanaya gidek miiğğ filizi götten sikek miiğğ heye gardaş gel gidek

    74
    3
  4. Avatar

    bu kızın instayı bok veririm size sonra kız her yerde ifşa oluyo bi süre vermiyo kimseye.not:sanalda 50 liraya harika şov yapıyor fırça sapı sokanlardan

    2
    25
  5. Avatar

    Bunu 75 metre havaya fırlatır sonra gerilir bi zıplarım 200 kmh la amından girer ağzından çıkarım bunun var ya amına uçan kafa atarım uçan kafa

    12
    19
  6. Avatar

    O değilde Medvin annen nasıl ?

    11
    12
  7. Avatar

    Admin benim bugün doğum günüm bi güzellik yaparsın herlade

    5
    1
  8. Avatar

    Malafat calvin klein’i görünce büyüdü.

    13
    4
  9. Avatar

    Adana’nın neresi insta varmı

    2
    18
    • Avatar

      Ananin ami gidip ne yapican instagramdan dusurup bide senmi sikecen yarram git otuzbir cek birak iste neyi irdeliyorsunuz ergenlee

      22
      4
  10. Avatar

    Şunun instasını verene 50 tl

    4
    41
  11. Avatar

    Göbek deliğini bile sikerim

    9
    9
  12. Avatar
    Gezi bağlarında domalıyorum

    off bunu odaya kilitliceksin yarrak orucu tutturcaksın buna 1 ay sikişmicek sonra kapıyı açıcaksın sikini sallandıra sallandıra gireceksin .Tam azgın zamanında götten sikeceksin böylelerini of deli oldum

    22
    62

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.