Ankara Kaşarı

tumblr dan düşürdüm demiş

37 comments

  1. Avatar

    bok gibi bok püü ananı sikiyim

  2. Avatar

    Üçü bir arada, Nescafe gibi aq, hepsi birbirinden kötü, gene de poşet geçirmekte fayda var

  3. Avatar

    Kaşarın gideri varda ifşa mı yoksa omuz mu belli değik amk ya

  4. Avatar

    bunu siken midesiz orospu cocugudur, cilde bak öghhh

    5
    16
    • Avatar

      yav bi siktir git amk gören de 7 24 karı sikiyo sanacak verse heyecandan sikin kalkmaz amk burda boş boş yorum yapıyonuz

      16
      1
      • Avatar

        lan oglum Almanyada yasadigim yerde buna kimse bakmaz bile. siz öyle bir yoksulluk icindesinizki ananizi bacinizi sikecek hale gelmisiniz. tayyit sagolsun hehe

        4
        7
        • Avatar

          madem almanyada yaşıyorsun sikişiyorsun ifşa sitelerinde ananı mı arıyorsun müptezel orospu çocu

          20
        • Avatar

          Kes amını ırzını siktiğimin habeş maymunu seni yaşadığım yer cart curt diyor madem o kadar iyi durumdasın burada ne işin var oruspunun evladı

        • Avatar

          hayatsız sefil orospunun çocuğu site de her ifşa altında yorumun var hâlâ gelmiş Almanya da yaşıyorum diyor. Almanya da yaşıyorsan daha kötü. Gelmiş ifşa sitesinde hayatını harcıyor sefil rezil hayatsız ucuz kalitesiz beş para etmez sefil kepaze rezil orospunun çocuğu. Senin varlığının amına koyim. Varlığını sikeyim senin sefil herif.

    • Avatar

      Knk bir de Buse Salmanı denesene mamakta oturuyor

  5. Avatar

    soylu istifa

    97
    8
  6. Avatar

    İzmir İstanbul ve Ankara gibi metropol kentlerden evlenecek erkeğin beynini ZİKİM. Escortlar bile daha şerefli bunlardan en azından niyeti belli. Şu kızla normal reelde tanışsan aile kızı rolüne yatar.

    19
    19
  7. Avatar

    İfşadan bağımsız ben senin atacağın başlığa attırayım medvin. Ankara kaşarı ne amk sanki yöresel ürün tanıtıyor, iki saatir gülüyorum amk ahaha

    43
    4
  8. Avatar

    Tumblr mi kaldı aq ahrazi

    15
    3
  9. Avatar

    tumblr mi kaldi la

  10. Avatar
    Ankara Pezevenki

    ankaaranııın amlaarındaaa
    büklüm büklüm yarrrraam
    sikimi okşarım gotüne boşalırım
    ankaranın amlarındaaaa
    büklüm büklüm taşşaaam

    16
    1
  11. Avatar
    pipisiz lahmacun

    harika karı egsane guzel fok guzel sueper ben bunu dost kitabevinde sikerim kizılay meydanda sikerim güvenparkta sikerim milli kutuphanenin oradaki durakta sikerim offfff ben bunu ajkaranin her yerinde sikerim ankara olur amkara offfff sikime kolonya doktum cakmakla yakacam cok hatika kari aminalpyim wofff

    13
    7
  12. Avatar
    ŞERİATÇI SİKEN

    ARKADA APOTEMİ ACİL VAR BU KIZ SAYISAL İLK 1000 GİRERSE BİZİM UNİYE GELİR VE ONU SİKERİM

    5
    4
  13. Avatar

    Paylaşımda 3 farklı kız var aq cjsjsj

    10
  14. Avatar

    böyle başlık atılırmı amk ayip dağ ayısı admın

  15. Avatar

    bu ne aq farklı farklı kişiler

  16. Avatar
    Fıttırmacı pastırma götten ayağa dillenir

    Ankarada kaşardan çok ne varr mmh

  17. Avatar

    Tezgâhta Siktiğim Karılardan İyimiş Bu Laa

    4
    5
  18. Avatar
    OT İÇİN, SİKİŞİN

    o çirkin suratınla utanmıyor musun tumblr kullanmaya

    5
    2

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.