Escobarvip.co alan adımız Escobarvip.pw olarak değiştirilmiştir.

Antalyalı Büşra

Sizi kesecek türden bir ifşa 🙂 takipçimizin eski fakbadisi antalyada yasiyor

44 comments

  1. Avatar

    kanka hazır dönüşken şunu da bi yenile aq

  2. Avatar

    kanka taa bir ay önce yazmışım hala aynı gözünü seveyim şunu bi yenile amk ya

    12
  3. Avatar

    admin ücyüz kere yazdım sikine taktığın yok yenilesene sunu otuzbirimizi cekelim amk sitede 20. sayfadan itibaren tüm ifsalar gg hicbiri acilmiyor bile escobar bitmis rip

    16
  4. Avatar

    ulan millet ne karılar sikiyor amına koyim kendimden utanıyorum

  5. Avatar

    Hakkatten amk 2 farklı ifşa var. İlkindeki karı kıl dönmesinden ameliyat olmuş, belli. İkinci karının (esmer olan) memeler ufak olsa da fizik gayet başarılı.

  6. Avatar
    Yorumlara Gülen 31ci

    Yorumlara gülmekten asılamıyorum amk.

    3
    1
  7. Avatar
    Varoluşsal Mutsuzluk

    Amcığın evrimine tanık olduk videolar pek iyi değil ama sunulan hizmet efsane teşekkürler

    4
    2
  8. Avatar
    Rus Seven Türkçü

    İki tane karı var hangisi büşra amk

    4
    2
  9. Avatar
    Kadıkoylu_Eda

    Beni siken yok mu, amım parmaklamaktan alev aldı, kociş işteyken gelsin siksin biri noluuurr.

    25
    11
  10. Avatar
    tombul avcısı

    Adam fotoğraf çekmekten karıyı sikememiş amk

    20
  11. Avatar

    Efsane ifşa , ifşa tarihinin en iyisi

    25
    21
  12. Avatar

    Admin alternatif koyar mısın sana zahmet

    46
  13. Avatar
    Escobar müdavimi

    Escobar abartı timi iş başında aq göt desen yok memeler desen hem küçük hem sarkmış yüzü zaten belli değil 3/10 ifşa o da amcığı gözüküyor diye

    42
    10
  14. Avatar
    gıcırtılı olur robotun amı

    18. foto memati ne alaka amk?

    16
    2
  15. Avatar

    ya senin şansını sikeyim pezevenk karıya bak amk

    8
    1
  16. Avatar

    kahpe evladı nasıl vurduysa kızın götü sikilmekten tarumar olmuş amk.

    26
    1
  17. Avatar

    Bu ne iyi ifşadır yarabbi. Seni tanımak istiyorum yiğidim. Beni bul. Ya da dahasını gönder

    7
    1
  18. Avatar
    3 aydir sikişmeyen antalyali

    bende antalyaliyim amk kizin yuzu bi yerden tanidik geliyor. umarim denk gelir sikerim. 3 aydir sikişmiyorum amina koyduklarim anliyor musunuz?. neyse hayirlisi

    9
    19
  19. Avatar

    insan arada bi göt deliği temizler be amına kodumun pisi kara delik gibi olmuş

    17
    2
  20. Avatar

    Bu evrende bir yerlerde bu hatunu hunharca siken şanslı orospu çocukları var, bizde evde sikimizi kanırtarak 31 çekelim.

    31
    2
  21. Avatar

    Doldu dolu ifsa super

  22. Avatar

    o değilde benim en çok dikkatimi gainerlar çekti dolabın üstündeki ayrıca hatunun yaratılış amacı sadece sikişmek bence puanım 8/10 2 puanı ayak yalama fotoğrafından kırdım

    18
    4
  23. Avatar

    O nasıl Bir göt amk aynı meteor Çukuru Gibi darbe yiye yiye genişlemiş. (Ayrıca kapaktaki kızla içerikteki kızın aynı olduğuna emin miyiz?

    12
  24. Avatar

    Kesti valla admin on numara ifşa, tipik antalyalı dövmeli piercingli köküne kadar laikçi kızımız
    Babasıyla rakı içtiğine bahse de girerim zincirin son halkası da o zaten

    33
    29
  25. Avatar

    Şikayet ederseniz götünüze vites topuzu girsin

    28
    1

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.