Escobarvip.co alan adımız Escobarvip.pw olarak değiştirilmiştir.

C2 Sümeyye

Ordulu 20 yaşında bakire. Para karşılığı nude atıyor demiş gönderen kişi.

Alternatif

32 comments

  1. Avatar
    Güldürmeyenoğulları

    Be amına koduklarım iki dakika güldürmeyin de işimize odaklanalım. Yorum okumaktan otuz bir çekemiyorum be orospu çocukları.

    26
  2. Avatar

    Midem bulandı aq o memeler ne öyle benimkiler daha dik duruyo geçmişini sikiyim

    10
    1
  3. Avatar

    Ordu Ünyeli bu kız bide imam-hatip de okumuş yazık

    3
    2
  4. Avatar

    Amk ikilemde kaldım pembe amcıklımı mantar amcıklımı tek taraf olun bea

    3
    1
  5. Avatar

    Ya aq bu Escobar formunda farklı ifsalar mi var ve .Co yerine Escobar.me de farklı ifsalar oluyor biri aydınlatsın aq.

  6. Avatar

    logoyu suratına niye koyuyon aklını siktigimin aşağa bi yere koysana

    18
    1
  7. Avatar

    Surat yine neyse de alt taraf babannemin büzzüğüne benziyor

    2
    2
  8. Avatar

    Yorum okumaya diye geldik, pespembe am diye diye illa ifşayı açtırıp otuzbir çektirceksiniz amk piçleri

  9. Avatar

    Amk medvini yorumlarımı onayla artık sikik, kuru götünü sikmeyim

    33
    2
  10. Avatar

    Kuzugöbeği mantarı sandım amk onadık bir am

    8
    2
  11. Avatar

    Admin ben kızın adresini yazdım nşye paylaşmıyon kız zaten paralı yapıyo

    8
    3
  12. Avatar

    ne ara yüklendi de şikayet ettiniz

  13. Avatar

    Bunun heryeri nude olsa nolur amk

  14. Avatar

    Ulan kızda çok tatlıymış sikmeye kıyamam lan ben bunu

    4
    9
  15. Avatar

    Yav medvin amına koyim şu komik yorumları onaylama oğlum gülmekten cavus iniyor canım istemiyor arafta bırakıyorsun beni yapma aq

    38
    1
  16. Avatar
    Edebiyat Öğretmeni

    Türkçe hocanızı sikeyim her ikinizin

    3
    2
  17. Avatar
    dağı siken ferhat

    amı güzelmiş onun dışında memeler çöp para vermeye değmez böyle düşük orospular anca merakını giderirsin asıl şeyi sorucam beyler dilan derenin ifşası çıkmış diyorlar ben bulamadım nereden ulaşırım ilk buraya düşer sandım düşmemiş.

    14
    4
  18. Avatar

    Herkeste yorum okumaya geliyor amına koduğumun sitesinde bir ben 31 çekiyorum herhalde orospu çocukları.

    49
    5
  19. Avatar

    salam gibi ne guzel am tam agzima layik ama o tirnaklar ne git bi temizle aminakoyim

    9
    2
  20. Avatar

    Pespembe am var

    3
    3

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.