Escort Çağla

Escortumuzun tertemiz pıttığı

Alternatif

11 comments

  1. Avatar

    karının göte sigara söndürmemişler , kızgın demir basmışlar

    2
    1
  2. Avatar

    follofoş olmak ne demektir merak edenler bu gacının amına baksın.Yüz güzel ama gerisi boş

  3. Avatar

    Güzel ülkemin eskortu bile domalmayı bilmiyo. Çok gerideyiz bu konuda çoook.

    19
    3
  4. Avatar

    Karının AMI çürümüş beyler boşa tıklamayın.İnsan gibi sikmemişler karıyı

    13
    1
  5. Avatar

    Bu kızı tanıyorum babannemin kiracısı oluyor ayrıca ford escort marka beyaz arabası var

  6. Avatar

    Karinin ne fizigi ne amcigi ne gotu iyi bos yapmayin, kari bildigin ceset. Teki de cisini kakasini yerim diyo, koyde esek tavuk siken picler bunun gibileri iste

    62
    1
  7. Avatar

    Başlığa inandım amından bal akıyordur dedim bir girdim amı rahmetli olmuş karının. 43 numara ayağa selam olsun.

    26
  8. Avatar
    31ci hakan(yenge siken)

    Böyle escortlar varsa bende parası neyse veririm escort sikerim valla ben ömrümde böyle güzel escort görmedim bu karının amını hem yalar hem sikerim kakasını yer çişini içerim amını yediğim of yerim lan seni zübük <3

    2
    80
  9. Avatar

    Fiziği, amcığı falan iyide götvhasar almış değişim şart

    1
    16

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.