Hemşire Özlem

sağlık çalışanıymış

38 comments

  1. Avatar
    YorumYapmaLan_IT

    Pozları verdiren bu isi biliyor iste poz dedigin boyle seyler verdirilir amk mal mal ifsa alanlarin gözüne sokmak lazm

  2. Avatar

    Dönüp dolaşıp bu orospuya çekiyorum. Ah ulan yılın ifşasi benim için.

  3. Avatar

    Türbanlıların %60’ı orospudur.

    13
    9
  4. Avatar

    Başlık hemşire Özlem, açıklamada sağlık çalışanıymış yazıyor. Yapma ya orosbu cocugu

    18
  5. Avatar

    Son zamanlarda şu Koreli kılığına bürünen piçler iş yapmaya başladı. Hangi uygulamada bu tarikat aq.

    23
  6. Avatar

    Lan bu ne amk karının amına tefal ütü basmışlar.

  7. Avatar

    Tam sikim kalkıyor sizin gibi oruspu çocukları yüzünden gülüyorum ve sikim iniyor bir

    22
  8. Avatar

    Bir sağlık çalışanı olarak şunu söyleyebilirim hemşire ve ebeler net kaşardır. Yatağa atmak için 3 gün yete emin olun

    21
    22
    • Avatar

      ne alaka lan beynini siktigim şu sikis sokus işlerini meslek gruplarina ,tiplere veya giyim şekillerine göre kategorize etmeyin. bu aptalca mantığına görede bütün keller tecavüzcü demi o zaman amk malum Coşkun da kel

      42
      5
      • Avatar

        Hayırdır birader annen mi hemşire ne bu atar gider

        11
        12
      • Avatar
        sağlıkcının karısına basan

        ben de bayılıyorum sağlıkcı annesi veya bacısı varsa karısı sikmeye. sen kategorize ediyorsun ya milleti, ben de diyorum ki sağlıkçı çalışanlarının karısı kaşardır kocaları nöbetteyken elalemin sikine oturmaya bayılırlar. oldu mu? : )

        5
        1
    • Avatar
      Ali Vefa ' nın kayıp dölü

      doktor olunca ne sikicem bunları off

  9. Avatar

    Uygulama adını söyleyin orospu cocukları

    14
    1
  10. Avatar

    orspu evlatları burdaki yorumları orda burda paylaşıyor, sonra gören geliyor buraya komikli yorum atmak için, biz burda ciddi bir iş yapıyoruz zamanımızı ayırıp 31 çekiyoruz, adam güldürüyor beni, sonra yok efendim sikim neden söndü

    65
    1
  11. Avatar

    İnsan alternatif link koyar, en buruşuk am ile imtihan olasın admin

    13
  12. Avatar
    qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

    devamı gelsın

  13. Avatar

    Yav bu annesini siktigimin jung’u Kim beyler Türk mu sağlık çalışanı kaç yaşında Koreli ne alaka amına koyim hadi Kore aşığı kezolari anladık bu karı ne alaka uygulama telegram amk WhatsApp gibi birşey

    14
    1
  14. Avatar

    Ulan ne karıymış bee uygulama adi ne laan

  15. Avatar

    hangi uyg beyler bu

  16. Avatar
    jartiyerli kirpi

    götten aşı yaparım buna

    3
    3
  17. Avatar

    ananın amından siktir git orospu cocuğu

    2
    3
  18. Avatar
    aşı karşıtı

    aşıyı nereden oluyorduk?

    2
    8

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.