Milf Bade

İstanbul feriköy’de yaşıyormus

Alternatif

46 comments

  1. Avatar

    Yok Çorumlu emine aq

    2
    1
  2. Avatar

    hatun milf ama amı görünce teenleri siker atar

    13
    1
  3. Avatar

    Bende Feriköydeyim ben neden görmedim aq. Tertemizmiş heeaaa ne milfi tazecik körpecik amı var

    7
    7
  4. Avatar
    Taşralı Ögeday

    O memelere gömülürüm

    3
    1
  5. Avatar
    Ögretmen Selim

    Bu saate sizin dersiniz yokmu???? Ayıp değilmi

    5
    2
  6. Avatar
    milfbadeyisiken

    bu karı feriköyde değil kurtuluşta oturuyor
    daha bir ay olmadı bunu siktiğimden beri
    26 cm penisimi yalaya yalaya bitiremedi harika bi milf
    herkes siksin bunu

    3
    40
  7. Avatar
    Doktorsiken Doktor

    Sayın sikik escobarvip ailesi, uzun bir aradan (3 gün) sonra tekrar aranızdayım. Beni tekrar gördüğünüze ne kadar sevindiğinizi söylemenize gerek yok!
    Uzatmadan karrrrrıya puanlamamı yapmak istiyorum;
    Karıya puanım:5.5/10(sikilebilite skalası uygun)
    İfşa kalitesi:3.5/10(Daha çok foto video lazım)
    Memeler:6/10(Emilir)
    Am:7/10(Sağlam. Dağılmamış ve güzel şekilli)
    Göt:7/10(Tek foto var ne yazık ki)
    Sayın escobarvip ailesi. Bu puanlama sisteminde katılmadığınız yerler veya eklenmesini istediğiniz kriterler varsa yazın çizin tartışalım.
    Teşekkürler admin

    98
    6
  8. Avatar

    yozgatlı gülsüm ifşasi vardı kral onu tekrar göndersene

    6
    2
  9. Avatar

    Muska ne amk büyücü müsün orospu

    1
    7
  10. Avatar
    Kilot koklayan

    Bi boka yaramaz ama kutusu tertemiz başarılı

    13
    6
  11. Avatar

    Sitedeki en iyi içerik. Efsane…

    2
    14
  12. Avatar

    Böyle milfe yarrak kurban

    5
    7
  13. Avatar

    Nasil milf bu ami tazecik

    11
    3
  14. Avatar

    Ulan bu kadın şimdi gençlerin amina bile koyar.
    10 üzerinden 9

    5
    5
  15. Avatar

    Beyler 3 gündür sertleşmiyor yuvasına çekilmiş kuş gibi sebebini bilen var mı lan yaş 24

    10
    • Avatar
      kamalcı sevdalısı

      Sikilop olmuşsun kardeşim çikilop yersen geçer

      • Avatar
        Doktorsiken Doktor

        Arkadaşın koyduğu teşhis doğru. Ayrıca sevgilini gözünün önünde sikerlerse hastalık umrunda olmaz; bunu gören mikroplar üzüntüden ölürler ve çabucak iyileşirsin. Sevgilini yada ananı gözünün önünde siktirt. Geçmiş olsun

  16. Avatar

    Amk karısını gergün durakta görüyorum

  17. Avatar
    Am kokusuna bayılan panda

    Offf yok böyle bir amcık. Bunu doya doya koklamak için tüm servetimi feda ederim amk

    • Avatar
      pandayıdüdükleyen

      amına koyduğumu gergedanı senden panda olmaz olsa olsa antilop olur piç
      servetini feda edecekmiş la amın oglu sen anca gider bagcılarda tuvalet bekciliği yaparsın
      hangi servetini feda ediyosun buraya gelip zengin edebiyatı yapıyo göt

      3
      1
  18. Avatar

    Guzellik: %60
    Bakim: %67
    31 Cekilirligi: %78

    Sonuc: Basarili

  19. Avatar
    Medvinin babası

    Yine elim sikimde ağlayarak osbir çektim

    2
    1
  20. Avatar

    kelmangeeeeeeee kakooooo kakoooo şugarkeeeeee mageee kakoooo yandan geeeelll mage kakooooo kakoooo candan geeelll magee kakoooo mo kak kamiloooo biya westeee mo kak kamiloooo biya westeee bana türbayyy dicaaa vilesgeee bana haraaayy dicaaaa vilesgeeee voşdikeeelll mage kakoooo kakooo yandan geeeelll mage kakooo şugarkeeeee mageeee kakooo kakooooo candan geeell magee kakoooo jel mageeeee kakooo kakoooo şugarkeeee maneee kakooo yandan geeell mageee kakooo kakoooo candan geellll yele kakoooo mo kak kamiloooo biya westeee mo kak kamiloooo biya westeee bana türbayyy dicaaa vilesgeee bana haraaayy dicaaaa vilesgeeee voşdikeeelll mage kakoooo kakooo yandan geeeelll mage kakooo şugarkeeeee mageeee kakooo kakooooo candan geeell magee kakoooo

    9
    6
  21. Avatar

    Müthiş
    Admin bokunu yerim

    10
    22

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.