Escobarvip.co alan adımız Escobarvip.pw olarak değiştirilmiştir.

Pınar T

kaşar diyeyim başka birşey demeye gerek yok sanırım 😉 demiş gönderen

37 comments

  1. Avatar

    Ne tost yaparım bununla off bee

  2. Avatar

    Ne tost yaparım bununla offf bee

  3. Avatar

    Bu ifşayı kaldırmazsan ismi geçen kız şikayet edicem mahkemeye dedi sana mail atmış hatta bana öyle dedi

    2
    34
  4. Avatar

    Bu ifşayı silmezsen sahibi mahkemeye verecekmiş hanerin olsun bire bir yüz yüze konuştum karar senin dostum

    2
    26
  5. Avatar

    10 Üzerinden 9 Veriyorum Soluksuz Sikilir Bu

  6. Avatar

    Gel amk karısı gel alman plaka m2 coupe arabamla önde insta story at gel başka bir sike yaramazsın gel bir de sakso vereyim arabada sana bir de jack gömelim sonrası ev klasik pelinsu orosbusu

    20
    19
    • Avatar

      Losera bak hayatında m bmw görmemiş m2si varmış la m2in var burda ne işin var abaza

      7
      7
      • Avatar
        Cabbar bin Hayyam

        Hacı öyle deme bence escobarvip bi yaşam tarzı fakir de olsan zengin de olsan burada böyle ifşalara bakmak zevkli, şahsen gündüz gündemi gece de escobarvip’yi takip eder oldum öyle bir manyağım

        26
    • Avatar

      Amınakodumun gurbetçi fakir orospu evladı almanyanın kağıtçı götvereni sonradan görme anası sikik seni gittin alamanyalara m2 diye şekil yapıyon he at yarrağı seni biz burda kimseyi malla ezmeye kalkmayız yarak kafası seni bunları öğren avrupalı andaval bir daha yorum yaptığını görürsem bmw nin tekereni takan ustanın yarrağını götüne saplarım

      19
      1
      • Avatar
        Arap faiki siken Almancı

        bu arada arap faik şahinin olsa son ses müzik 1 milyarlık egzozla manitalara hava yapacan burada malla ezmeyiz falan he amk çocuğu seni hem

        5
        1
    • Avatar

      Alamancı denyo, 30bin birim lan o araba almanyada, sikik fakir seni. Bir de hava atıyor, sanki bana bentley kullanıyor amk kertenkelesi seni. Bu arada o bile yalandır muhtemelen, git nasyonal sosyalist punkçı bebelere götünü siktir de biraz para kazan, belki 1 yıl sonra bir golf alırsın.

      • Avatar

        Seni anasını siktiğim labunyası anana babana ağlarsın anne benn amerika getçemmm almanya getçemmm çalışçammm parayı trde yicemm seni orospunun öz oğlu bentley diyor sosyal devlette öyle arabalara binmek kolay mı buranın da bir yaşam stili var kahpe orospu çocuğu

  7. Avatar
    Kinyas (Medvin’in Kayınçosunun Teyzesinin Oğlu)

    Karıda, 50 yaş üstü galerici abicilerin metresliğini yapıyor tipi var.

    31
    1
  8. Avatar

    Bunu geçen yaz ne sikmiştim varya göt deliği ile amcığı yer değiştirmişti sikmemden dolayı, piknik yapıyoduk köfte mangal falan birden azdı kaputun üstünde yatırıp siktim orospuyu sonra sucuk kızarttık

    2
    30
  9. Avatar
    Feride (Medvin’in Bacısı)

    Karı da tam eskort tipi var

    19
    2
  10. Avatar

    Ulaşamadığın kıza kaşar demeyeceksin paşam delikanlı olup bu kız beni aşar diceksin 🙂

    10
    82
  11. Avatar

    Sıfatı ben orospuyum diye türkü çığırıyor aq

    35
    4
  12. Avatar

    İşte karı diye buna derim. Sadece memeleriyle beslenerek 60 gün hayatta kalırım bunun

    30
    3
  13. Avatar
    Paspasçı Kertenkele

    Bunun amına götüne bir paspas çekiceksin moruk patpatpatpatatatpatpatpapta

    4
    14

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.