Escobarvip.co alan adımız Escobarvip.pw olarak değiştirilmiştir.

Tekirdağlı Su

Kendisi sevgilimdi demiş takipçimiz

55 comments

  1. Avatar

    kapalıçarşıda lokum niyetine satarsın o derece tatlı bi amışı var

  2. Avatar

    Admin linki yeniden yükler misin? Bu arada escobar görmeyeli çok değilmiş çok beğendim tebrikler

  3. Avatar

    gerizekalı orospu iki yarrak uğruna hayatını sikti 😀

  4. Avatar

    2005 li falandı bu kız sarayda doyurmadığı yok

  5. Avatar

    SİKİMDE DERMAN KALMADI

  6. Avatar
    LafEtmeGotVerenSikerim

    Iy ami var inliyor baya

  7. Avatar

    Bizzat siktiğim birisini burda görmek tuhaf oldu dndkwmdlsmsş tekirdağ saraylı kız sevgilisi olduğu halde sikmiştim bunu sonra ifşaları çıktı zaten kızın amına börek soksam pişer o kadar sıcaktı

    5
    5
  8. Avatar

    medvin tebrikler o kadar güzel paylaşımki indirdim bida çekicem <3

  9. Avatar

    Bunu paylaşmıştın önceden

  10. Avatar
    31 sevdalısı mert

    Artık dünyanın en sert maddesi elmas değil

    • Avatar

      evet kubik bor nitrur orospu cocugu seni

      41
      4
      • Avatar
        Bilim insanı ceyda

        Bir bilim insanı olarak yeni calismalirimiz devam ediyor yaklaşıl 8 yıl ugrastığımız çalışmalar sonucunda dünyanın en sert maddesi tanklarda kullanılan Milofülhür maddesidir türkçe ismi yok aslinda tam olarak. bu arada
        mert bey dünyanın en serly maddesi cinsel organınız olamaz çunki içinde bulunan süngerimsi maddeler sertligi azaltır.

  11. Avatar

    Ya bu kız bizim okulda tam kaşar amk köprü altında 4 kişiye birden vermiş, Tekirdağ/Saray’da oturuyor. ANEAL’de okuyor instasını hatırlamıyorum.

    4
    9
  12. Avatar

    ben tekirdağdayım iletişim bilgisini bulacak babayiğit var mı 😀

    4
    5
  13. Avatar

    cidden güzel kızmış amk nerden buluruz ki

    1
    10
  14. Avatar

    Bir 31 daha çeksek sanki herşey düzelecek.
    Edip Amsever..

    16
  15. Avatar

    şöyle bir sevgilim olsun, 127 bin 662.040 tl borcum olsun aq.

    4
    1
  16. Avatar

    Bu sitedeki 3. Boşaldigim ifsa.
    10/10

    3
    1
  17. Avatar

    amguard değilim face grubundan beri escobarı severek takip ederim ifşaların;
    %85 ı çirkin(ortalama, vasat kızlar da diyebiliriz) olan kızların erkekleri etkilemek için am memesini kullanması. %10 u tipi fark etmeksizin azgın kadınların sexting yapması ya da bigo vs gibi uygulamalardaki kadınların videoları.
    %5i ise böyle güzel(kız güzel mi 1 videoda yüzü gözüküyor güzel gibi) kızların ifşaları. böyle ifşalara üzülüyorum amk. bu kız niye bir erkeğe ifşasını atar ki eğer uzun ilişkisi değilse ve atmışsa bunun kafasını sikeyim vücut pek iyi değil ama bu sıfatla her türlü düşürür anlamıyorum bu %5lik kısımdaki kadınları aq

    11
    4
  18. Avatar

    Lan bu benim teyzemin kızı kaldırın

    2
    10
  19. Avatar

    Türk kızı 1 kere şasırt be pancar gibi amınız var kapkara

    2
    6
  20. Avatar

    Amına kodumun sitesinde gelecekteki karımın ifşaları yayınlanmaz umarım yoksa deşerim hepinizi

    12
    2
  21. Avatar

    Yazık olmuş tatlı kızmış

  22. Avatar

    Çorba gibi karıştırıyor amk en sevdiğim

  23. Avatar

    Güzel içerik, beğendim.

    5
    2
  24. Avatar

    amını güzel parmaklıyo

    2
    1
  25. Avatar

    yazık kıza çok da güzel kızmış, bari yüzünün olduğu videoyu koymasaydın amk

    5
    8
  26. Avatar

    siler misiniz

    3
    32
  27. Avatar

    of bunu bir sikerim var ya kemikleri kırılır şerefsizim kıbrısa geldiğimden beri pandemiden 5 aydır zayıf am göremiyorum am çok düştük şişko am sikmek istemiyorum artık

    5
    7
  28. Avatar

    ya memesini sansürleyeceksen niye ifşa gönderiyonki orospu çocuğu

    17
    3
    • Avatar
      Paşayı ve torununu beceren obama

      Lan hiç mi sevgilin olmadı naz yapmadı kız öyle yollamış ki öyle atmış amınakodum malı

  29. Avatar
    Tekirdağ Rakısı

    Bunu rakıyla karıştırmak lazım, o zaman tam Tekirdağlı olur

    5
    1

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.