Tilbenur

Takipçimiz facebook üzerinden düşürmüş istanbulda yaşıyor

Alternatif

10 comments

  1. Avatar
    Tek başarısı sperm yarışında birinci olan bir adam

    Olum ben niye kimseyi düşüremiyorum lan ? Kimse niye sevmiyor lan beni ?

    47
    6
    • Avatar

      Sevgi beklediğin için. Dusurenler seviyor mu saniyorsun. İlk başlarda gırgır şamata yap sonra köpek çek kıza. Hepsi bu kadar

      8
      1
  2. Avatar

    Amı gayet temiz pembe pembe ne yalan atıyonuz orospu çocukları

    8
    1
  3. Avatar
    !!DİKKAT!! Yarrağınız içine kaçabilir

    Amcığın ve memenin kokusu burnuma geldi amk

    6
    3
  4. Avatar

    Köylü bu kız amı tulum peyniri kokuyordur

    23
    4
  5. Avatar

    Güneşte fazla kalmış bu heralde memeleri oyun hamuru gibi aynı aq 7 çocuk emzirmiş babannemin memeleri eminim daha diridir.

    8
    4
  6. Avatar

    Beyler bakmayın… İçine kaçtı amk

    5
    3
  7. Avatar

    “Muz orta” gördükte muz meme ilk defa gördüm.

    6
    7
  8. Avatar

    Takipçimize söyle bi daha düşürmesin bu ne amk

    38
    1

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.